Beställning
Kundtjänst
Kundtjänst
1. Jag vill lägga till en produkt / ta bort/ändra eller makulera min order, hur gör jag?
Vi vet att du vill ha din order så snabbt som möjligt och därför hanteras den av vårt lager omgående.
Av den anledningen kan vi tyvärr inte avbryta eller göra ändringar.
Om något blev fel vid beställning eller om du önskar att ångra din beställning, kan du givetvis skicka tillbaka den till oss.
2. Jag har inte fått någon orderbekräftelse?
Orderbekräftelsen skickas ut till din e-post så snart din order inkommit till oss.
Har du inte fått någon beror det oftast på att du uppgett fel e-post eller att den hamnat i skräpposten
3. Kan jag handla som företag/organisation?
Ja, lika enkelt som privatperson, du väljer företag i kassan.
Fakturan skickas från Klarnas betalningspartner Billie till den angivna E-postadressen.