• 30 dagars öppet köp och returrätt

Betalning

1. Hur kan jag betala när jag handlar?

Vi erbjuder fakturabetalning, delbetalning, direktbetalning via kort, bank eller swish via vår samarbetspartner Klarna.​​​​​​​ För företag så går det via Klarnas partner Billie.

2. Jag har fått min faktura men inte min beställning?

Fakturan skickas ut samma dag som din order skickas från vårt lager.

Ordern är således på väg till dig och leverans beräknas ske inom 2-5 arbetsdagar.

3. Kan jag betala med faktura?

Ja, vi erbjuder 30 dagars fakturabetalning kopplat till personnummer via vår samarbetspartner Klarna.

Prövningen sker via Klarna som kräver att du är myndig, har en fast inkomst och är folkbokförd i Sverige.

4. Jag vill ändra betalsätt, går det?

Vi har tyvärr inte möjlighet att ändra ett redan valt betalsätt. Du kan däremot ta kontakt direkt med Klarna i ärendet.